Wtyczka od Cookiesów wykorzystująca Consent Mode (Tryb zgody) w WordPressie może mieć pewien wpływ na pozycje fraz kluczowych, ale zazwyczaj jest...
Jak skutecznie znaleźć frazy typu „Top” i „Best” w SEO? Praktyczny poradnik krok po kroku
Frazy typu „Top” i „Best” od dawna przyciągają użytkowników swoją prostotą i obietnicą wartościowych treści. W Polsce tego typu frazy...
Display: none lub podobne metody CSS
Gdy widok jest blokowany dla użytkowników przez zastosowanie stylu display: none (lub podobnych metod CSS), ale nadal jest dostępny dla robotów in...
Google uruchamia dane strukturalne dla ogłoszeń dotyczących COVID-19
Google dodało nową dokumentację pomocy dotyczącą korzystania z danych strukturalnych ( dane uporządkowane ) specyficznych dla ogłoszeń COVID-1...
Analiza logów serwera pod SEO
Co to są i jak sprawdzić logi serwera? Każde żądanie skierowane względem Twojej strony jest zapisywane w pliku dziennika na serwerze. Dzięki te...
Linki względne a linki bezwzględne – wartość SEO
Jaka jest różnica pomiędzy linkami względnymi a linkami bezwzględnymi? Jaki wpływ na SEO mają te dwa rodzaje linkowania wewnętrznego? Powszech...
BERT – aktualizacja algorytmu wyszukiwania Google
25 października 2019 na oficjalnym blogu Google pojawiła się informacja o wdrożeniu aktualizacji algorytmu dla “BERT”. Nowy model BE...
Jak zwiększyć ROI za pomocą SEM?
W dzisiejszych czasach, gdy wyszukiwarki ciągle się zmieniają i aktualizują swoje algorytmy, próby odkrywania tajemnic właściwego podejścia ma...
Co to jest to SEO? Podstawowe zasady SEO
Poznaj ogólne procesy SEO zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek. D...